جامعہ اردو کے داخلہ ٹیسٹ پروفسیر زاہد کی نگرانی میں ہوں گے ،

تعلیمی الرٹ : وفاقی اردو یونیورسٹی کے صدور شعبہ جات کا اجلاس شیخ الجامعہ پروفیسر ڈاکٹر عارف زبیر کی زیر صدارت ہوا ۔اس موقع پرانہوں نے کہا کہ جامعات اچھا تعلیمی نظام ڈلیورکرنے کیلئے ہوتی ہے جامعہ اردو کی ترقی اور تعلیم کے فروغ کیلئے اساتذہ اورانتظامیہ کو ملکر کام کرنا ہوگا تب ہی جامعہ اردو کا شمار ملک کی صف اول کی جامعات میں ہوگا۔

ہمارے اساتذہ انتہائی محنت اور لگن سے طلبہ کو علم فراہم کررہے ہیں مجھے امید ہے اس میں مزید بہتری لائیں گے۔انہوں نے کہا کہ جامعہ اردو کے داخلہ ٹیسٹ مجلس اول( صبح )پروفیسر ڈاکٹر محمد زاہد کی سربراہی میں منعقد ہوں گے اور یہ تمام عمل شفاف ہوگا۔ انہوں نے مزید کہا کہ جامعہ اردوکے اساتذہ تحقیق میں بہترین کام کررہے ہیں ۔

مگر اس میں مزید بہتری لانے کی ضرورت ہے۔رجسٹرار ڈاکٹر ساجد جہانگیر نے کہا کہ اساتذہ کی ذمہ داری ہے کہ وہ یونیورسٹی کی سطح پر طلبہ کو محض نصاب کی تکمیل ہی نہ کروائیں بلکہ ان کی ذہنی تربیت کرکے انہیں ایک اچھا اور ذمہ دار شہری بننے کا موقع فراہم کریں۔

اجلاس میں صدور شعبہ جات پروفیسر ڈاکٹر محمد زاہد،پروفیسر ڈاکٹر روبینہ مشتاق،ڈاکٹر مسعود مشکور،پروفیسر ڈاکٹر طلعت محمود ، ڈاکٹرمہہ جبین، ڈاکٹرعارفہ اکرام،پروفیسرڈاکٹرزرینہ علی،سیما ناز صدیقی،ڈاکٹر محمدشعیب،ڈاکٹر محمدخالد،ڈاکٹر محمد جاوید اقبال ، ڈاکٹر حق نواز عباسی،ڈاکٹر منزہ دانش،ڈاکٹر شائستہ عصمت،ڈاکٹر حنا مدثر،ڈاکٹر ارم،ڈاکٹر محمد علی ویرسانی اورڈاکٹر عبدالعزیز شریک تھے۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *