جمعیت علمائے اسلام نے 28 نومبر کو سکھر میں بھر پور آزادی مارچ کانفرنس کی تیاری کرلی ،

جمعیت علمائے اسلام نے سندھ کی جانب سے 28 نومبر کو سکھر میں شہید اسلام و آزادی مارچ کانفرنس منعقد کرنے کا فیصلہ کر لیا ہے .

جمعیت علمائے اسلام نے فیصلہ کیا ہے کہ 29 نومبر کو شہید اسلام علامہ ڈاکٹر خالد محمود سومرو کی شہادت کے دن سندھ بھر میں یوم احتجاج منایا جائے گا ، جمعیت علماء اسلام صوبہ سندھ کی جانب سے سکھر میں ڈویژن لاڑکانہ اور سکھر کے تمام اضلاع کے ذمہ داران کا اہم اجلاس منعقد ہوا .

جمعیت علمائے اسلا م سندھ کے سیکرٹری جنرل مولانا راشد خالد محمود سومرو نے پلان اے پلان بی پر تفصیلی بریفنگ دی ،انہوں نے کارکنان اور رہنمائوں کو پلان C اور 28 نومبر کو سکھر میں ہونے والی شھید اسلام کانفرنس کی تیاریوں کے حوالے سے مشاورت کے بعد حتمی فیصلوں سے آگاہ کیا ۔

اجلاس میں جے یو آئی کے قائد مولانا فضل الرحمان اور راشد محمود سومرو کے فیصلوں کو سراہا گیا ،اس موقع پربتایا گیا کہ 28 نومبر کو سکھر میں شہید اسلام علامہ ڈاکٹر خالد محمود سومرو کی یاد میں شہید اسلام آزادی مارچ کانفرنس منعقد ہوگی ،راشد محمود سومرو نے پلان اے اور بی کے کامیابی کے بعد پلان سی کو حتمی شکل دی .

اجلاس کی صدارت صوبائی نائب امیر حضرت مولانا سائیں عبد القیوم ہالیجوی نے کی ۔اجلاس میں مولانا راشد محمود سومرو، ناصر محمود سومرو، مفتی سعود افضل ھالیجوی، مولانا محمد صالح انڈھڑ، محبت کھڑو، ڈاکٹر اے جی انصاری و دیگر نے شرکت کی .

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ کراچی میں بدھ کی دوپہر مولانا راشد محمود سومرو کی سربراہی میں پیپلز پارٹی سمیت اپوزیشن پارٹیوں کا مشترکہ اجلاس ہوگا ، اجلاس میں رہبر کمیٹی کے فیصلوں کے حوالے سے مشاورت کے بعد فیصلہ کیا جائے گا۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *