منگل, فروری 4, 2025

قازقستان: آذریوں کا اصرار ہے کہ طیارہ روسی فائرنگ سے مار گرایا گیا تھا

قازقستان: آذریوں کا اصرار ہے کہ طیارہ روسی فائرنگ سے مار گرایا گیا تھا – "یہ پرندے تھے،” روسی کہتے ہیں

وہ اکتاو شہر میں طیارے کے حادثے کی وجوہات تلاش کر رہے ہیں – برازیل تفتیش کار بھیج رہا ہے

ایسا لگتا ہے کہ روس کے Pantsir-S اینٹی ایئر کرافٹ سسٹم نے ایک آذربائیجانی طیارہ مار گرایا ہے جو قازقستان کے شہر اکتاؤ میں گر کر تباہ ہو گیا تھا، جس میں 38 افراد ہلاک ہو گئے تھے۔ تاہم، روسی کسی بھی قسم کے ملوث ہونے سے انکار کرتے ہیں اور کہتے ہیں کہ حادثے کے پیچھے پرندوں کا ہاتھ ہے۔

برازیل کا بنا ہوا ایمبریئر مسافر طیارہ کرسمس کے دن (25.12.2024) کو قازقستان کے شہر اکتاو کے قریب گر کر تباہ ہو گیا۔ پائلٹ نے ہنگامی لینڈنگ کی کوشش کی جس سے جہاز میں سوار 67 میں سے 29 افراد کو بچا لیا گیا۔

برازیل طیارہ حادثے کی وجوہات کی تحقیقات میں شامل ہونے کے لیے تفتیش کار بھیج رہا ہے۔ ایئر فورس نے کہا کہ برازیل کے تفتیش کار قازق حکام کی جانب سے بین الاقوامی قوانین کے مطابق تحقیقات میں "تکنیکی مدد فراہم کریں گے” جو پوری صنعت میں ان کے قانونی نام "Anex 13” سے مشہور ہیں۔

آذربائیجانی ذرائع کا اصرار ہے کہ طیارے کو روسی فضائی دفاعی نظام نے مار گرایا۔ حادثے کی تصاویر واضح طور پر جسم میں سوراخ دکھاتی ہیں۔

اس کے مواصلات الیکٹرانک مداخلت کی وجہ سے متاثر ہوئے جب یہ گروزنی کے قریب پہنچا۔ "کوئی بھی یہ دعویٰ نہیں کرتا کہ یہ جان بوجھ کر کیا گیا تھا۔ تاہم، حقائق کو مدنظر رکھتے ہوئے، باکو توقع کرتا ہے کہ روسی فریق آذربائیجانی طیارے کو مار گرانے کا اعتراف کرے گا،” ذرائع میں سے ایک نے رائٹرز کو بتایا۔

کریملن کے ترجمان دمتری پیسکوف نے کہا کہ حادثے کی وجوہات کی تحقیقات جاری ہیں اور کسی نتیجے پر پہنچنے سے پہلے قیاس آرائیاں کرنا غلط ہے۔ روس کا دعویٰ ہے کہ حادثے سے قبل طیارے پر پرندوں کے جھنڈ نے حملہ کیا تھا۔

دریں اثنا، قازق حکام کا کہنا ہے کہ کسی بھی منظر نامے کی تصدیق کرنا ابھی قبل از وقت ہے۔ ریجنل ٹرانسپورٹ پراسیکیوٹر ابلی بیک اوردابایف نے کہا کہ تفتیش کار ابھی تک حادثے کے بارے میں کسی نتیجے پر نہیں پہنچے ہیں۔

پائلٹوں کے ڈرامائی مکالمے۔

ڈیلی میل نے پائلٹ کے آخری پیغامات شائع کیے، جو ہوائی جہاز کے گرنے سے چند منٹ پہلے ڈرامائی انداز میں تھا۔

8:12 پر، عملے نے اطلاع دی کہ Embraer E190AR کے "دونوں GPS گم ہو گئے” اور بظاہر گروزنی ہوائی اڈے کے اچانک بند ہونے کے بعد، باکو ہوائی اڈے پر واپس جانے کے لیے مدد کی درخواست کی۔

8:16  پر، ایک پائلٹ نے کہا: "ہمارے پاس کنٹرول میں ناکامی ہے، کاک پٹ میں پرندوں کا حملہ۔ کاک پٹ میں پرندوں کی ہڑتال (ناقابل سماعت)…”۔
زمینی کنٹرول کا جواب: "AXY8243 سمجھ گیا، آپ کو کس قسم کی مدد کی ضرورت ہے؟”

کپتان نے اشارہ کیا کہ وہ باکو کے ہوائی اڈے پر واپس آنا چاہتا ہے، لیکن 8:17 پر، پائلٹ نے اعلان کیا کہ وہ "Mineralnye Vody کی طرف جا رہا ہے” – جو جنوبی روس کا ایک ہوائی اڈہ ہے۔

کنٹرول ٹاور اسے کہتا ہے کہ "بائیں چال چلائیں” – لیکن کاک پٹ جواب دیتا ہے: "میں عمل نہیں کر سکتا، کنٹرول کھو گیا ہے۔”

8:19 پر، ایک پائلٹ نے کہا: "میں 150 کو برقرار نہیں رکھ سکتا، ہمارے پاس کیبن کا دباؤ زیادہ ہے۔” گراؤنڈ کنٹرول کا جواب: "AXY8243 سمجھ گیا۔”

ایک منٹ بعد، 8:20 پر، پرواز کی آمد کا مقررہ وقت، پائلٹ کہتا ہے: "بائیں 360، میرا طیارہ کنٹرول کھو رہا ہے۔”

لیک ہونے والے متن کے مطابق، 8:21 پر، عملے نے بحیرہ کیسپین پر واقع روسی ہوائی اڈے ماخچکالا جانے کا فیصلہ کیا۔

8:22 پر، عملہ رپورٹ کرتا ہے: "ہائیڈرولکس اب ناکام ہو چکے ہیں۔” دو منٹ بعد، پائلٹ طیارے کو "خطرناک” قرار دینے سے انکار کرتا دکھائی دیتا ہے اور زمینی کنٹرول سے کہتا ہے: "کرافٹ ٹھیک ہے۔”

لیکن ہوائی ٹریفک کنٹرولر پھر عملے کو ٹھیک سے نہیں سن سکتا۔ "میں آپ کو اچھی طرح سے نہیں سن سکتا… مجھے اپنی اونچائی بتاؤ۔”

بعد ازاں یہ طیارہ 37 منٹ کے لیے ریڈار سے غائب ہو گیا جب اس نے اکتاؤ میں اترنے کی کوشش کی تھی۔

چند منٹ بعد طیارہ اکتاؤ میں گر کر تباہ ہو گیا۔

متعلقہ خبریں

مقبول ترین

متعلقہ خبریں