پولیس کانسٹیبل کا بیٹا ایس پی تعینات

عموماً ایسا ہوتا ہے کہ اعلیٰ عہدوں پر موجود افراد کے بچے یا تو والد کا عہدہ سنبھالتے ہیں یا ان کے ماتحت کام کرتے ہیں لیکن بھارت میں ایک پولیس کانسٹیبل کا بیٹا ایس پی تعینات ہوا ہے جسے وہ اعزاز سمجھتے ہیں۔

پولیس کانسٹیبل جناردن سنگھ کا بیٹا انوپ سنگھ کمار حال ہی میں سپرنٹنڈنٹ پولیس (ایس پی) تعینات ہوا ہے۔

انڈین ایکسپریس کی رپورٹ کے مطابق جناردن سنگھ نے اے این آئی کو بتایا کہ ’میرا بیٹا مجھ سے سینئر ہے، مجھے اس پر فخر ہے، یہ میرے لیے اعزاز کی بات ہے، اس کے ماتحت کام کرکے مجھے اچھا محسوس ہوتا ہے‘۔

جناردن سنگھ بھارتی شہر لکھنٔو کے علاقے گومتی نگر میں ویبھوتی کھنڈ پولیس اسٹیشن میں تعینات ہیں۔

ایس پی انوپ کمار نے زندگی کے نجی اور پیشہ ورانہ پہلوؤں میں فرق واضح کرتے ہوئے کہا کہ ’ ہر ایک کی نجی اور پیشہ ورانہ زندگی ہوتی ہے، ہم اپنے عہدوں کے مطابق کام کریں گے‘۔

یہ واقعہ بھارتی شہر تلنگانہ کے باپ بیٹی سے بہت مماثلت رکھتا ہے جہاں ڈپٹی کمشنر پولیس اے آر اوما مہیشورا سرما اپنی بیٹی سندھو سرما کو سیلیوٹ کرنا باعث فخر سمجھتے ہیں، ان کی بیٹی جگتیال میں سپرنٹنڈنٹ پولیس ہیں۔

اوما مہیشورا اور ان کی بیٹی سندھو سرما نے گزشتہ ماہ ستمبر میں حیدرآباد کے مضافاتی علاقے کونگارا کالان میں تلنگانہ راشٹرا سمیتھی کے موقع ایک ساتھ ڈیوٹی کی تھی۔

اوما مہیشورا سرما نے آئی اے این ایس کو بتایا تھا کہ ’ یہ پہلا موقع ہے کہ ہم دونوں ایک ساتھ ڈیوٹی کررہے ہیں، میں خوش قسمت ہوں کہ اپنی بیٹی کے ساتھ کام کررہا ہوں‘۔

انہوں نے ایک بطور سب انسپیکٹر اپنے کیرئیر کا آغاز کیا تھا اور حال ہی میں انہیں آئی پی ایس رینک پر ترقی دی گئی تھی۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *