” From AI to ROI” تقریب میں تقریر
Satori Analytics کے "From AI to ROI” ایونٹ میں، Ioannis Detsis، Choose Strategic Communication Partner کے صدر اور CEO نے جمعرات 09/12/2024 کو بات کی۔ اپنی مداخلت میں، مسٹر ڈیٹسس نے مصنوعی ذہانت (AI) کے کردار کو صارف اور شہریوں کی خدمت میں انسانی عنصر کی مدد کرنے، بدلنے کے بجائے، ایک ٹول کے طور پر اجاگر کیا۔
تحقیقی اعداد و شمار اور دوسرے ممالک سے بھرپور مثالوں پر روشنی ڈالتے ہوئے، Choose کے صدر نے وضاحت کی کہ کس طرح AI سروس کو بڑھا سکتا ہے اور ذاتی نوعیت کے حل پیش کر سکتا ہے، جبکہ انتہائی پیچیدہ درخواستوں اور حالات میں جہاں جذباتی ذہانت کی ضرورت ہوتی ہے لوگوں کے اہم کردار کو برقرار رکھتے ہوئےـ
سروس میں مصنوعی ذہانت کے لیے چیلنجز
مسٹر ڈیٹسس نے رپورٹ کیا کہ جی پی او کے تعاون سے Choose کے ذریعے کئے گئے ملک گیر سروے میں 67% شرکاء کو پیچیدہ معاملات کے لیے خودکار سروس سسٹم استعمال کرنے میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔ اسی فیصد کا یہ بھی ماننا ہے کہ انسانی خدمت اعلیٰ رہتی ہے، خاص طور پر ایسے حالات میں جن میں جذباتی ذہانت کی ضرورت ہوتی ہے۔
مندرجہ بالا نتائج کی بنیاد پر، مسٹر ڈیٹسس نے ان اہم چیلنجوں پر روشنی ڈالی جن کا AI کو سامنا کرنا چاہیے: پیچیدہ حالات کا انتظام، جذباتی ذہانت کی کمی، اور جوابات کی درستگی۔
ایک ہی وقت میں، Choose کے مینیجنگ ڈائریکٹر نے IT کو سب کے لیے قابل رسائی ہونے کی ضرورت پر زور دیا، صارف دوست نظام کے ساتھ، عمر یا ڈیجیٹل مہارتوں سے قطع نظر، تاکہ یہ ڈیجیٹل ناخواندگی کی وجہ سے سماجی اخراج کا باعث نہ بنے۔
TN بطور تکمیلی ٹول
تقریر کے اہم نکات میں سے ایک یہ تھا کہ AI خدمت میں انسانوں کی جگہ نہیں لے گا اور نہیں ہونا چاہئے۔ اس کے بجائے، یہ ایک ایسا ٹول ہے جو دہرائے جانے والے کاموں کو خودکار بنا کر عملے کی کارکردگی کو بڑھاتا ہے جیسے اکثر پوچھے گئے سوالات کا جواب دینا اور ڈیٹا ریکارڈ کرنا۔ انسانی عنصر کے ساتھ ٹیکنالوجی کا امتزاج بہترین حل پیش کرتا ہے، سروس کے معیار اور رفتار کو بہتر بناتا ہے۔
EFKA، OPEKA، DYPA اور وزارت محنت جیسی ایجنسیوں کے لیے Choose نے تیار کیے گئے سسٹمز کی مثالیں پیش کرتے ہوئے، اس نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ کس طرح چیٹ بوٹس اور ورچوئل اسسٹنٹس ہزاروں شہریوں کی درخواستوں کا انتظام کر سکتے ہیں، جس سے کارکنوں کو انتہائی پیچیدہ معاملات پر توجہ مرکوز کرنے کا وقت مل جاتا ہے۔ .
مستقبل کی ایپلی کیشنز
مسٹر ڈیٹسس نے کمپنی کے اگلے اقدامات پیش کیے، جن میں ہسپتالوں، ٹیکس حکام اور لینڈ رجسٹری جیسے اہم شعبوں میں وسائل کے انتظام کے لیے پیشین گوئی کرنے والے تجزیات اور بگ ڈیٹا اینالیٹکس ٹولز کی ترقی شامل ہے۔ اس طرح کے ٹولز تنظیموں کو اپنے کاموں کو بہتر بنانے اور شہریوں کو بہتر خدمات فراہم کرنے میں مدد کریں گے۔
اس کے علاوہ، Choose اسائلم سروسز اور ہسپتالوں کے لیے خودکار تشریح اور ترجمے کے حل تیار کرتا ہے، جس کا مقصد کمزور سماجی گروپوں جیسے کہ پناہ گزینوں اور تارکین وطن کی مدد کرنا ہے۔ ان ٹیکنالوجیز کے اطلاق کا مقصد رسائی کو بہتر بنانا اور زبان کی رکاوٹوں کو ختم کرنا ہے، جبکہ ریاست کے لیے اخراجات کو کم کرنا ہے۔