اتوار, نومبر 27, 2022
اتوار, نومبر 27, 2022
- Advertisment -

رپورٹر کی مزید خبریں

تازہ تریناِن کیمپس نیوز پیپر NEDian's کی پہلی سالگرہ پر تقریب کا...

اِن کیمپس نیوز پیپر NEDian’s کی پہلی سالگرہ پر تقریب کا انعقاد

کراچی : جامعہ این ای ڈی کے شعبہ یونی ورسٹی ایڈوانسمنٹ اینڈ فنانشل اسسمنٹ کے تحت جاری "اِن کیمپس نیوز پیپر NEDian’s کو پہلا سال مکمل ہونے تقریب کا انعقاد کیا گیا ۔

جس کی صدارت معین الجامعہ پروفیسر ڈاکٹر محمد طفیل نے کی جب کہ معروف مصنف/ پروفٹ پاکستان کے ایڈیٹر خرم حسین نے بطور مہمان خصوصی شرکت کی ۔

استقبالیہ سے خطاب کرتے ہوئے پروفیسر ڈاکٹر نعمان احمد کا کہنا تھا کہ طالب علموں کا جامعہ کی سطح پر اخبار سے وابستہ ہونا خوش آئند ہے۔ ایڈیٹر پروفٹ پاکستان خرم حسین کا طالب علموں سے خطاب کرتے ہوئے کہنا تھا کہ طالب علموں کی یہ رضا کارانہ کوشش قابل تعریف ہے ۔ ان کا کہنا تھا کہ خبر کی زندگی محدود ہوتی ہے،کچھ نیا ہونا خبر ہے ۔ان کا مزید کہنا تھا کہ صحافی معاشرے سے جذب کرتا ہے اور اخبار کے ذریعے بیک وقت لاکھوں افراد کی رائے سازی کرتا ہے۔

مزید پڑھیں : جے ایس ایم یو سینڈیکیٹ انتخاب، پروفیسر کی نشست پر پروفیسر ہما علی کامیاب

معین الجامعہ این ای ڈی پروفیسر ڈاکٹر محمد طفیل کا صدارت کرتے ہوئے کہنا تھا کہ اخبار معاشرے کا آئینہ ہوتا ہے ۔ میرے لیے خوشی کی بات ہے کہ جامعہ کی سطح پر نکلنے والے اس اخبار میں مثبت سرگرمیوں کا احاطہ کیا جارہا ہے۔ اُن کا کہنا تھا کہ طالب علموں اور یونی ورسٹی ایڈوانسمنٹ کے اس اِن کیمپس اخبار کے اجرا پر تعریف و توصیف کا حق دار ہے ۔

اختر شیخ
اختر شیخhttps://alert.com.pk
اختر شیخ (چیف رپورٹر کراچی) جن کی صحافتی جدوجہد 3 دہائیوں پر مشتمل ہے، آپ الرٹ نیوز سے منسلک ہونے سے قبل آغاز نیوز ٹائم، روزنامہ مشرق، روزنامہ بشارت اور نیوز ایجنسی این این آئی کے ساتھ مختلف عہدوں پر کام کیا ہے۔ اختر شیخ کراچی پریس کلب کے ممبر ہیں اور کے یو جے (برنا) کی بی ڈی ایم کے ممبر بھی ہی۔
متعلقہ خبریں