ڈی پی ایس ،قادر آباد ،بہار ، انڈیا اور ورلڈ پیس گلوبل پیغمبر محمد امن ایوارڈ 2021 پر بین الاقوامی سیمینار کا اہتمام

دہلی: (نمائندہ خصوصی) دہلی پبلک اسکول ،قادر آباد ، بہار ،انڈیا اور ورلڈ پیس نے گلوبل پیغمبر محمد امن ایوارڈ 2021 پر ایک بین الاقوامی سمپوزیم کا اہتمام کیا۔سیمینار 19 اکتوبر کو زوم پلیٹ فارم پر کامیابی کے ساتھ منعقد کیا گیا اور اس کی میزبانی ڈاکٹر شیلی بشٹ ،سی ای او ،ورلڈ پیس اور انورادھا ،وائس پرنسپل ، دہلی پبلک سکول ،قادر آباد نے کی۔سیمینار میں اندرون اور بیرون ملک سے بہت سے مقررین نے شرکت کی۔

عالمی سطح پر امن اور انسانیت کے لیے انتھک محنت کرنے والے نچلے درجے کے سماجی کارکنوں اور اساتذہ کو سمپوزیم میں سرٹیفکیٹ سے نوازا گیا۔شری شعیب احمد خان ، منیجنگ ڈائریکٹر ،دہلی پبلک سکول ،قادر آباد اور رانی نادیہ ہریہری (فرانس) تقریب کے مہمان خصوصی تھے۔

جناب شعیب احمد خان نے انسانیت پھیلانے کی بات کی۔ ملکہ نادیہ نے ہمدردی ، دیکھ بھال اور مہربانی کے ساتھ کام کرنے پر اصرار کیا۔مہمان خصوصی مسٹر بالاچندر ایل (انڈیا) ،عمر الکاترا (میکسیکو) ،اکرام الدین چیف ایگزیکٹو گلوبل ٹائمز میڈیا (جرمنی) اور رانیہ لیمپو (یونان) تھے۔عالمی امن کے حوالے سے ان کا پیغام قابل تحسین تھا۔

مزید پڑھیں: سیکرٹری بلدیات سندھ کی زیر سالڈ ویسٹ ٹو انرجی کنورژن کے موضوع پر اجلاس

مہمان مقررین ڈاکٹر الزبتھ لوکاس (برطانیہ) ،عالیہ فاضلیہ (انڈیا) ، سینٹیانا (انڈونیشیا) تھے ، جنہوں نے اس موضوع پر بات کی: جس نے آپ پر ظلم کیا اسے معاف کر دیں۔ان کی پیشکش قابل تعریف اور شاندار تھی۔

عالمی امن کے چیف ایڈیٹر سید دانش نے تمام معززین کی موجودگی کا شکریہ ادا کیا اور ان کی تعریف کی اور ڈی پی ایس ،قادر آباد اور ہر ایک کا شکریہ ادا کیا کہ وہ عالمی امن کو پھیلانے کے اپنے وژن اور مشن میں حصہ لینے اور تعاون کرنے اور پیغمبر اسلام کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں انہوں نے کہا کہ بین الاقوامی سمپوزیم کے انعقاد میں تعاون کرنے پر رچنا بھیم راجکا اور دیگر کی خصوصی شکریہ ادا کرتے ہیں۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *