انٹرنیٹ کی دلچسپ اور حیرت انگیز تاریخ

انٹرنیٹ کی تاریخ 1950s میں الیکٹرانک کمپیوٹرز کی ترقی کے ساتھ شروع ہوتی ہے. پیکٹ نیٹ ورکنگ کے ابتدائی تصورات متحدہ امریکہ، برطانیہ، اور فرانس میں کئی کمپیوٹر سائنس لیبارٹریوں میں شروع ہوا.  امریکی محکمہ دفاع 1960s کے طور پر ابتدائی طور پر کنٹریکٹ ارپانیٹ کی ترقی سمیت پیکٹ نیٹ ورک کے نظام، کے لئے (جس میں انٹرنیٹ پروٹوکول استعمال کرنے کے لئے) سب سے پہلے نیٹ ورک بن جائے گا. پہلا پیغام سٹینفورڈ ریسرچ انسٹیٹیوٹ (سری) پر دوسرے نیٹ ورک نوڈ کیلی فورنیا یونیورسٹی میں کمپیوٹر سائنس کے پروفیسر لیونارڈ Kleinrock کی لیبارٹری، لاس اینجلس (UCLA) سے ارپانیٹ پر بھیجا گیا تھا.

 

 

پیکٹ طرح ارپانیٹ، NPL نیٹ ورک، Cyclades کے، میرٹ نیٹ ورک، Tymnet، اور Telenet طور نیٹ ورکس سوئچنگ، مواصلات پروٹوکول کی ایک قسم کا استعمال کرتے ہوئے دیر 1960s اور ابتدائی 1970s میں تیار کیا گیا تھا.  ڈونالڈ ڈیوس پہلے میں ایک پیکٹ سوئچڈ نیٹ ورک پر ڈیزائن تقریبا دو دہائیوں کے لئے برطانیہ کی تحقیق کے لئے ایک testbed بن گیا جس میں برطانیہ، میں نیشنل فزکس لیبارٹری.  ارپانیٹ منصوبہ جس میں ایک سے زیادہ علیحدہ نیٹ ورکس کے نیٹ ورک کے ایک نیٹ ورک میں شمولیت اختیار کی جا سکی internetworking لئے پروٹوکول کی ترقی، کی قیادت کی .

 

 

1981 میں ارپانیٹ کی رسائی توسیع کی گئی تھی نیشنل سائنس فاؤنڈیشن (NSF) کمپیوٹر سائنس نیٹ ورک (CSNET) سے فنڈز فراہم کررہی ہے جب. 1982 میں، انٹرنیٹ پروٹوکول سوٹ (TCP / IP) ارپانیٹ پر معیاری نیٹ ورکنگ کے پروٹوکول کے طور پر پیش کیا گیا تھا. ابتدائی 1980s میں NSF کئی یونیورسٹیوں میں قومی supercomputing مراکز کے قیام سے فنڈز فراہم کررہی ہے، اور بھی تحقیق اور تعلیم اداروں سے متحدہ امریکہ میں سپر کمپیوٹر سائٹس پر نیٹ ورک تک رسائی پیدا کیا جو NSFNET ساتھ منصوبہ، 1986 میں کے مابین باہمی ربط فراہم کی. کمرشل انٹرنیٹ سروس فراہم کرنے والے (آئی ایس پیز) بہت دیر 1980s میں ابھر کر سامنے آئے شروع کر دیا. ارپانیٹ سرکاری طور پر تجارتی اداروں کی طرف سے انٹرنیٹ کے اجزاء 1990. لمیٹڈ نجی کنکشن میں سبکدوش کیا گیا تھا دیر سے 1989 اور 1990 کی طرف سے کئی امریکی شہروں میں ابھر کر سامنے، اور NSFNET 1995 میں سبکدوش کیا گیا تھا، کے استعمال پر گزشتہ پابندیوں کو ہٹا تجارتی ٹریفک لے جانے کے لئے انٹرنیٹ.

 

 

1980s میں، برطانوی کمپیوٹر سائنسدان ٹم برنرس لی کی طرف سے سوئٹزرلینڈ میں CERN میں تحقیق ایک معلوماتی نظام، نیٹ ورک پر کسی بھی نوڈ سے قابل رسائی میں ہایپر ٹیکسٹ دستاویزات ملانے والی، ورلڈ وائڈ ویب کے نتیجے میں.  وسط 1990s کے بعد سے، انٹرنیٹ انٹرنیٹ پروٹوکول (ویوآئپی) ٹیلی فون کالز، دو طرفہ انٹرایکٹو ویڈیو کالز زائد الیکٹرانک میل، فوری پیغام رسانی، آواز کے ذریعے قریب فوری طور پر مواصلات کے عروج بھی شامل، ثقافت، تجارت، اور ٹیکنالوجی پر ایک انقلابی اثر پڑا ہے، اور ورلڈ وائڈ اس کے مباحثے فورمس، بلاگز، سوشل نیٹ ورکنگ، اور آن لائن شاپنگ ویب سائٹس کے ساتھ ویب. تحقیق اور تعلیم کی کمیونٹی اور جیسے NSF کے بہت تیز رفتار ریڑھ کی ہڈی کے نیٹ ورک سروس (vBNS)، Internet2، اور نیشنل LambdaRail اعلی درجے کی نیٹ ورک کا استعمال کرنے کے لئے جاری. ڈیٹا کی بڑھتی ہوئی مقدار 1 Gbit / ے پر کام، 10 Gbit / ے، یا اس سے زیادہ فائبر آپٹک نیٹ ورک پر اعلی اور اعلی رفتار میں منتقل کر رہے ہیں. عالمی مواصلات زمین کی تزئین کی انٹرنیٹ کے قبضے تاریخی لحاظ سے تقریبا فوری طور پر تھا: یہ صرف 1٪ معلومات کو سال 1993 میں دو طرفہ ٹیلی کمیونیکیشن نیٹ ورکس کے ذریعے بہہ رہی، جو پہلے ہی 51٪ میں 2000 کی طرف سے آگاہ کیا اور telecommunicated معلومات کی 97 فیصد سے زائد 2007.  آج طرف سے انٹرنیٹ، اضافہ جاری ہے آن لائن معلومات، تجارت، تفریح، اور سوشل نیٹ ورکنگ کی کبھی زیادہ مقدار کے ذریعے کارفرما ہوں.

 

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *