ہزارہ کمیونٹی سے منسوب خیالات

ہزارہ برادری جو آج معصوم بنی بیٹھی ہے اگر ان کی تاریخ اٹھا کے دیکھی جائے تو ان کا دوسرا چہرہ انتہائی بھیانک ہے ۔۔۔۔

لیکن چونکہ اس وقت جیسا کہ تمام الیکٹرانک میڈیا ان کو معصوم بنا کے پیش کر رہا ہے تو عوام کو ان کی اصلیت بتانا بھی اتنی ہی ضروری ہے ۔

ہزارہ برادری دراصل شیعہ ہے ، یہ افغانستان کے مختلف علاقوں جلالہ آباد اور مزار شریف کے نواح میں موجود ہیں ، افغانستان میں شمالی اتحاد کےنام سے یہی لوگ حکومت میں بھی رہے ۔۔۔

مزید پڑھیں: اسرائیل تسلیم کرنے کا مسئلہ اور شیرانی بیانیہ : پانچویں قسط

اس کے علاوہ ایران ان کا گڑھ ہے ، ایران ان کو ہر طرح سے سپورٹ کرتا ہے ، یہی لوگ کوئٹہ کے نواحی علاقوں میں بھی آباد ہیں ۔۔

بات دراصل یہ ہے یہ لوگ آزاد خیال قسم کے لوگ ہیں ، اسلام سے ان کو شدید ترین نفرت ہے اس کے علاوہ پاکستان کے وجود کو آج بھی یہ لوگ دل سے تسلیم نہیں کرتے ، یہ آج بھی اپنے شیعہ اتحاد کو ہی سب کچھ سمجھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔

سنی مسلمانوں سے شدیر نفرت کرتے ہیں ماضی میں بھی کئی ان کی سفاکی کے واقعات موجود ہیں ۔۔۔

آج سے 30 سال قبل 1983 کوئٹہ شہر میں شیعہ جلوس میں نعرہ لگا لگا کے صحابہ اور امہات المومنین سیدہ عائشہ صدیقہ کی گستاخیاں کی جا رہی تھیں جس پر سنی عوام میں غم و غصہ پیدا ہوا اور شعیوں کا جلوس رکوانا چاہا، لیکن ایران کے حکم پر سنیوں پر ظلم کی انتہا کر دی گئی اور تقریباً 700 سنیوں کا قتل عام کیا گیا، اور 70 سے زائد سنی ماؤں اور بہنوں کو امام باڑوں میں لے جا کر ان ک سینے کاٹ دے گۓ، اور سنی بہنوں کے اغوا کے بعد جب پولیس امام باڑوں میں گھسی تو ان میں سے 18 پولیس اہلکاروں کو ذبح کر دیا گیا اور ان کے کٹے ہوۓ سروں سے فوٹبال کھلی گئی پھر ان کے جسم پے پیشاب کیا گیا اور پھر انھے جلا دیا گیا،

مزید پڑھیں: حکومتی وفد کے مظاہرین سے مذاکرات ناکام

اس تمام قتل عام میں ہزارہ کے شیعہ آگے آگے تھے، صوبائی حکومت نے جب اس قتل و غارت گری میں 300 کے قریب ہزارہ والے شعیوں کو گرفتار کیا تو اس وقت کے گورنر جنرل موسیٰ خان (شیعہ) نے تمام قاتل شعیوں کو صحیح سلامت ایران بھجوا دیا اور خود بھی بعد میں ایران فرار ہو گیا، اور اسکی قبر بھی ایران میں ہے، جس پے ہزارہ والے شیعہ جب بھی ایران جاتے ہیں تو اس کی قبر پے سلامی پیش کرتے ہیں،

ہزارہ والے شعیوں کے ظلم و ستم کی یہ وہ داستان ہے جس سے سنی قوم کی اکثریت نا واقف ہے،اور آج شعیوں کا جانبدار میڈیا اس تاریخی حقائق کو چھپا کر قاتل شعیوں کو مظلوم بنا کر پیش کر رہا ہے اور سادہ لوح سنی مسلمانوں کو بیوقوف بنانے کی کوشش کی جا رہی ہے،

جبکہ حقیقت تو یہ ہے کہ 1983 میں سنیوں کا قتل عام کر کے شعیوں نے جو بیج بوے تھے آج وہ اسی کی فصل کاٹ رہے ہیں، اگر اس وقت قاتل شعیوں کو پھانسی پے چڑھا دیتے تو آج شاید یہ واقعات نہ ہوتے۔۔۔

اب آتے ہیں 2001 کے بعد تو جب ملت اسلامیہ افغانستان پہ امریکہ نے حملہ کیا تو سب سے پہلے ان ہی لوگوں نے مخبری کی اور امریکی فوج کا ساتھ دے کے بھاری ڈالرز کمائے ، اس کی وجہ بھی اسلام اور طالبان سے ان کی شدید نفرت تھی جو کہ بعد میں انہوں نے افغانستان کے اندر کئی انتہائی سفاکی کے مظاہرے کر کے بھرپور طریقے سے دکھائی ۔۔۔۔۔۔۔

2002 میں مزار شریف میں دس ہزار معصوم افغان طالبان جو کہ بلکل نہتے تھے اور گرفتاری دینے کے لیے تیار تھے لیکن انہی ہزارہ برادری کی وجہ سے انہیں کنٹینرز کے اندر بے دردی سے قتل کر دیا گیا ان کی لاشیں آج بھی وہاں پہ اجتماعی قبروں سے مل رہی ہیں ۔۔۔

مزیدپڑھیں: کربوغہ شریف سے اہلِِ اقتدار کے نام اہم پیغام

اس کے علاوہ مزار شریف میں ہی پانچ ہزار قبائیلی مجاہدین کو بھی گرفتاری دینے کے باوجود انتہائی سفاکی سے قتل کروایا اور ان کے خون سے ہولی کھیلی گئی ۔۔۔۔۔۔

یاد رہے ایران ان لوگوں کو اس وقت سے مالی مدد دے رہاہے اس کے علاوہ باقائدہ تربیت ایران میں دی جاتی ہے ۔۔۔۔۔

ابھی بھی افغانستان میں نیٹو فوج کے زیر کنٹرول افغان آرمی میں یہی لوگ ہیں ۔۔۔۔۔۔

بلوچستان میں دہشت گرد تنظیم بلوچ لبریشن آرمی بھی دراصل انہی لوگوں پر مشتمعل ہے جسے قوم پرست سرداروں کی مکمل حمایت حاصل ہے ، ان لوگوں کا مشن ہی پاکستان کو توڑ کے بلوچستان کو ایران کے حوالے کرنا ہے ۔۔۔۔

پاکستان کے خفیہ ادارے کئی واضح ثبوت پکڑ چکے ہیں جن میں پاکستان کے دشمن بھارت ،امریکہ ،اسرائیل اور ایران سب ہی ان ہزاری برادری کو مکمل طورپہ سپورٹ کرتے ہیں ۔۔۔ اور اپنے مزموم مقاصد ان سے حاصل کر رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔

ابھی پھر یہ لوگ اس وقت پاکستان کے خلاف گہری سازش میں مصروف ہیں ۔۔۔۔۔

یاد رہے

پاکستان کا الیکڑانک میڈیا امریکہ کو انڈیا کا غلام ہے اور اس میں اکثریت ہے بھی انہی رافضیوں کی اور یہ ہی وجہ ہے کہ یہ لوگ حد سے زیادہ حالات کو بگاڑ رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔ آج بھی یہ لوگ خود کو پہلے ہزاری شیعہ اور بعد میں پاکستانی کہتے ہیں ، ابھی بھی ان کو ایران سے آیت اللہ سستانی کنٹرول کر رہا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ یہ ایران سے ہدایت لیتے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

برائے کرم تمام دوستوں سے بھی شئیر کریں ۔۔۔۔۔۔۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *