والدین 15 اگست کو بچوں کو اسکول نہ بھیجیں : DG پرائیویٹ اسکول

ڈائریکٹر جنرل پرائیویٹ اسکولز سندھ منصوب صدیقی نے کہا ہے کہ 15 اگست سے نجی تعلیمی ادارے نہیں کھولنے دینگے

کراچی : ڈائریکٹر جنرل پرائیویٹ اسکولز سندھ منصوب صدیقی نے کہا ہے کہ 15 اگست سے نجی تعلیمی ادارے نہیں کھولنے دینگے ۔

حکومتی احکامات کے بعد تعلیمی ادارے کھولنے کی اجازت دے دی جائے گی ۔ خلاف ورزی کرنے والے اسکولوں کے خلاف قانونی کارروائی کی جائے گی ۔ والدین اپنے بچوں کو اسکول بھیجنے سے گریز کریں ۔

مذید پڑھیں : تحریک انصاف کے حامی ہراساں کررہے ہیں،خواتین صحافی

ڈائریکٹر جنرل پرائیویٹ اسکولز سندھ منصوب صدیقی نے مزید کہا کہ پرائیویٹ اسکولوں کو آگاہ کیا ہے کہ والدین کو کورس اور دیگر اشیاء کے لیے پابند نہ کیا جائے، والدین اپنی سہولت کے مطابق جہاں سے چاہیں خریداری کریں ۔

خیال رہے کہ ملک میں کورونا وائرس کے باعث تعلیمی ادارے کئی ماہ سے بند ہیں . تاہم کورونا کی صورت حال میں بہتری آنے کے بعد حکومت نے ملک بھر کے تعلیمی ادارے 15 ستمبر سے کھولنے کا اعلان کیا ہے ۔

مذید پڑھیں : مولانا فضل الرحمان کے بھائی کی تعیناتی کا معاملہ حلیم عادل شیخ عدالت لے گئے

حکومتی اعلان کے بعد آل پاکستان پرائیویٹ اسکولز فیڈریشن کے صدر کاشف مرزا اور تعلیمی ایکشن کمیٹی کے رہنما پرویز ہارون نے حکومتی فیصلے کو مسترد کر دیا تھا اور کہا تھا کہ حکومت 15 اگست سے ملک بھر کے اسکولز کھولنے کا اعلان کرے، بصورت دیگر وہ خود تعلیمی ادارے کھول لیں گے ۔

Show More

اختر شیخ

اختر شیخ (بیورو چیف کراچی) جن کی صحافتی جدوجہد 3 دہائیوں پر مشتمل ہے، آپ الرٹ نیوز سے منسلک ہونے سے قبل آغاز نیوز ٹائم، روزنامہ مشرق، روزنامہ بشارت اور نیوز ایجنسی این این آئی کے ساتھ مختلف عہدوں پر کام کیا ہے۔ اختر شیخ کراچی پریس کلب کے ممبر ہیں اور کے یو جے (برنا) کی بی ڈی ایم کے ممبر بھی ہی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close