ڈیری فارمرز نے پنجاب اور سندھ کی مویشی منڈیاں‌ کھولنے کی اجازت مانگ لی

ڈیری اینڈ کیٹل فارمر ایسوسی ایشن کے صدر محمد شاکر عمر گجرنے وزیر اعلی سندھ سید مراد علی شاہ اور وزیر اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کے نام خط لکھا ہے کہ تمام احتیاطی تدابیر کے ساتھ مویشی منڈیوں کو کھولنے کی اجازت ہونی چاہئے ۔

اس خط کا فائدہ اٹھاتے ہوئے ڈی سی ایف اے اپنی ٹیموں کے ساتھ پاکستان میں موجودہ کوویڈ 19 کے حالات میں آپ کی کاوشوں کو قابل تحسین قرار دیتی ہے اور ہم امید کرتے ہیں کہ ہم جلد ہی اس صورت حال سے نکل آئیں گے ۔“انشاء اللہ” یہ آپ کے دھیان میں لانا مناسب ہے کہ کوویڈ ۔19 کی موجودہ صورتحال میں ڈیری انڈسٹری دن بدن ڈوبتی جا رہی ہے ۔ کیونکہ یہ پہلے سے کسی منافع بخش حالت میں نہیں تھی ۔ لیکن موجودہ صورتحال میں خدا کرے کہ یہ سیکٹر مذید تباہ ہو جائے ، کیوں کہ کسان اس قابل نہیں ہیں کہ دودھ دینے والے نئے جانور خرید سکیں ۔ مناسب وقت کے وقفے کے بعد اپنے خشک جانوروں کی جگہ نئے جانور خریدنے بھی ضروری ہیں ۔ تاکہ اس کی دودھ کی پیداوار کو جاری رکھنے کے لئے خشک جانوروں کی فروخت کر کے ان کی جگہ دوسرے جانور رکھ سکیں ۔ تا کہ بازار کی ضروریات پوری ہوں ۔ لیکن موجودہ صورتحال میں کسان اپنے جانوروں کی جگہ نہیں لے پائے ۔

مذید پڑھیں : علامہ ناصر مدنی اور پیر آف بلاوڑہ کے مابین صلح میں‌ اہم ترین شخصیت کا کردار

برائے مہربانی نوٹ کریں ۔ دودھ اور گوشت ضروری اجناس ہیں ۔ اور روزانہ استعمال میں کراچی کے باشندے ، اس مشکل وقت میں یہ قوم کو صحت مند رکھنے اور ان کے مدافعتی نظام کو مضبوط بنانے کے لیئے سستا ترین قدرتی وٹامن کا حامل دودھ فراہم کررہے ہیں ۔جو جانوروں کی منڈیوں کی بندش کی وجہ سے مہنگا بھی پڑ رہا ہے اور رمضان مبارک قریب ہے۔

ہمیں آپ کے تعاون اور منظوری کی ضرورت ہے تا کہ سندھ اور پنجاب میں جانوروں کی منڈیوں کو خیبرپختونخواہ جیسی احتیاطی تدابیر کے ساتھ کام کرنے کی اجازت دی جا سکے ۔ جو کہ انہوں نے واک تھرو گیٹ اور اسپرے کے ساتھ مویشی منڈیاں کھول دی گئی ہیں، کیونکہ جانوروں کے انتظامات میں ہمیشہ خریداروں کی حقیقی حرکت ہوتی ہے اور ان کی طاقت ہمیشہ معقول رہتی ہے۔ سندھ اور پنجاب کی تمام مارکیٹیں کراچی ، لانڈھی مویشی کالونی ڈرائی جانوروں کی منڈی ، بہاولپور منڈی ، میرپورخاص ، اوکاڑہ منڈی ، ملو موڑ ، ملتان منڈی ، چیچہ وطنی ، ٹنڈو سائیں داد ، تلہار منڈی ، شہداد پور ، احمد منڈی وغیرہ لگانے کے احکامات جاری کئے جائیں تاکہ بڑے شہروں میں دودھ اور گوشت کی ضرورت کو پورا کیا جاسکے۔

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *